Lancaster / Cowling / Reynolds | Marketing | Buch | 978-0-333-98789-6 | sack.de

Buch, Englisch, 448 Seiten, Book, Format (B × H): 158 mm x 232 mm, Gewicht: 664 g

Lancaster / Cowling / Reynolds

Marketing


2. Auflage 2003
ISBN: 978-0-333-98789-6
Verlag: Palgrave Macmillan

Buch, Englisch, 448 Seiten, Book, Format (B × H): 158 mm x 232 mm, Gewicht: 664 g

ISBN: 978-0-333-98789-6
Verlag: Palgrave Macmillan


Adopting a student-centred approach with activities, exercises and case studies, this text is designed specifically as an introductory text for those studying marketing for the first time. The book includes coverage of newer areas such as Internet Marketing, Customer Relationship Marketing and International Marketing.

Lancaster / Cowling / Reynolds Marketing jetzt bestellen!

Zielgruppe


Lower undergraduate

Weitere Infos & Material


Development of the Marketing Concept.- Marketing and the Organization's Micro and Macro-environments.- Customers and Marketing.- Buyer Behaviour.- Marketing Information Systems and Forecasting.- Marketing Research.- Products and Services.- Pricing.- Channels of Distribution.- Logistics Management.- Managing Selling.- Above and Below-the-line Promotion.- Public Relations.- International Marketing.- Marketing Planning.- Marketing and the Use of Internet Technology.- Customer Relationship Management.


GEOFF LANCASTER is Professor of Marketing at the University of North London Business School, and Chairman of Durham Associates PAUL REYNOLDS is a Senior lecturer in Marketing at the University of Huddersfield



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.