Buch, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 272 g
Brand Mom
Buch, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 272 g
Reihe: Routledge Research in Cultural and Media Studies
ISBN: 978-0-367-87738-5
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Postgraduate and Undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Theater- und Filmwissenschaft | Andere Darstellende Künste Filmwissenschaft, Fernsehen, Radio
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik EDV & Informatik Allgemein Soziale und ethische Aspekte der EDV
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein Feminismus, Feministische Theorie
Weitere Infos & Material
Introduction: Brand Mom: Celebrity, Branding, and Postfeminist Mommy Culture
1. Branding Baby: Incorporating Conception and Pregnancy into the Self-Brand
2. Bravo Brand Motherhood: Negotiating the Impossibilities of Postfeminism
3. From Honest to GOOP: Lifestyle Brands and Celebrity Motherhood
4. TLC’s Religious Moms: Branding Motherhood with Faith
5. Looking Forward: Cracks in the Foundation of Postfeminism and Mommy Culture