Kuhn | The Politics of Broadcasting | Buch | 978-1-032-63040-3 | sack.de

Buch, Englisch, 320 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 626 g

Reihe: Routledge Library Editions: Broadcasting

Kuhn

The Politics of Broadcasting

Buch, Englisch, 320 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 626 g

Reihe: Routledge Library Editions: Broadcasting

ISBN: 978-1-032-63040-3
Verlag: Taylor & Francis


The Politics of Broadcasting (1985) examines the state of broadcasting in a variety of Western democracies from a political viewpoint, written at a time when new telecommunications and information technology revolutionised television and radio. The book describes and analyses the problems faced by politicians and broadcasters in responding to these changing technological and political environments.
Kuhn The Politics of Broadcasting jetzt bestellen!

Zielgruppe


Adult education, General, Postgraduate, Undergraduate Advanced, and Undergraduate Core


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Great Britain: The End of the Public Service Tradition? Ralph Negrine 2. France: The End of the Government Monopoly Raymond Kuhn 3. West Germany: The Search for the Way Forward Arthur Williams 4. Italy: The Advent of Private Broadcasting Don Sassoon 5. United States: A System of Minimal Regulation Muriel and Joel Cantor 6. Canada: Nation-Building Threatened by the US-Dominated Media? Richard Collins 7. Australia: Broadcasting in the Political Battle Richard Harding 8. Japan: Broadcasting in a New Democracy Michael Tracey



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.