Buch, Englisch, 400 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 229 mm, Gewicht: 696 g
A Self-Teaching Introduction
Buch, Englisch, 400 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 229 mm, Gewicht: 696 g
ISBN: 978-1-68392-356-5
Verlag: Mercury Learning and Information
No detailed description available for "Mathematics for Computer Graphics and Game Programming".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik EDV & Informatik Allgemein
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Allgemeines Enzyklopädien, Nachschlagewerke, Wörterbücher
Weitere Infos & Material
Introduction to Computer Graphics
Vector Representation of Geometric Entities
Two-dimensional Transformation
Three-dimensional Transformation
Parametric Representation of Planar Curves
Parametric Representation of Space Curves
Parametric Representation of Surfaces
Windowing and Clipping
Generation of 3D Models
Projections
Graphics Programs in the C Language
OpenGL with Computer Graphics
Programming Graphics Using OpenGL.
Appendices
Index




