Koppelmann | Procurement Marketing | Buch | 978-3-540-64459-0 | sack.de

Buch, Englisch, 184 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1020 g

Koppelmann

Procurement Marketing

A Strategic Concept
1998
ISBN: 978-3-540-64459-0
Verlag: Springer Berlin Heidelberg

A Strategic Concept

Buch, Englisch, 184 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1020 g

ISBN: 978-3-540-64459-0
Verlag: Springer Berlin Heidelberg


This book compiles the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. A decision orientated approach is presented which starts with a situation analysis and leads you through a heuristic structure to the right combination of procurement tools. We are convinced that the present book will prove to be a valuable tool for your every-day business.

Koppelmann Procurement Marketing jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional/practitioner

Weitere Infos & Material


Problems: Corporate Problems. Procurement Problems.- The Vision: The Theory. Consequences of the Vision.- Possible Solutions: Why Procurement Marketing?. Decision Orientation. If-then Decisions.- The Procurement Marketing Solution: Situation Analysis. Need Analysis. Evaluating and Selecting Supply Markets. Supplier Evaluation. Supplier Negotiations. Procurement Process Handling. Information / Control.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.