E-Book, Englisch, 180 Seiten, Web PDF
Reihe: ISSN
Koopman Science Education and Pedagogy in South Africa
1. Auflage 2018
ISBN: 978-1-4331-4809-5
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
E-Book, Englisch, 180 Seiten, Web PDF
Reihe: ISSN
ISBN: 978-1-4331-4809-5
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Unterrichtsmaterialien
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Curricula: Planung und Entwicklung
Weitere Infos & Material
List of Figures – List of Tables – Michael van Wyk: Foreword – Preface – Acknowledgements – List of Abbreviations – Does Caps for Physical Science Promote Canonical or Humanistic Science? – How to Teach Western Science and Indigenous Knowledge as Complementary Bodies of Knowledge – The Dangers of Poor Science Teaching – How FET Physical Science Teachers Teach Selected Chemistry Topics – Argumentation as a Teaching Method – The Effect of a Professional Development Programme on Science Teachers’ Instructional Practices – Towards a Humanising Philosophy of Education in South Africa – Index.