Buch, Englisch, 664 Seiten, Format (B × H): 163 mm x 236 mm, Gewicht: 1814 g
Reihe: Perspectives on Deafness
Buch, Englisch, 664 Seiten, Format (B × H): 163 mm x 236 mm, Gewicht: 1814 g
Reihe: Perspectives on Deafness
ISBN: 978-0-19-088054-5
Verlag: Oxford University Press
teachers and teaching. Focusing on the topic of transforming state-of-the-art research into teaching practices in deaf education, the volume addresses how we can improve outcomes of deaf education through professional development of teachers, the construction and implementation of evidence-based teaching
practices, and consideration of "the whole child," thus emphasizing the importance of integrative, interdisciplinary approaches.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Logopädie, Sprachstörungen, Stimmtherapie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Kinder- und Jugendpsychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Sonderpädagogik, Heilpädagogik