Buch, Englisch, 294 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1350 g
Advertising Conditions in Selected Countries
Buch, Englisch, 294 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1350 g
ISBN: 978-3-540-67713-0
Verlag: Springer Berlin Heidelberg
The book starts with an overview on the impact of culture and offers comprehensive information on advertising conditions in Australia, Belgium, Finland, France, Germany, India, Japan, Russia, South Africa, Taiwan, and the USA. Written by specialists from these countries.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaft: Sachbuch, Ratgeber
Weitere Infos & Material
The Impact of Culture on Advertising.- Advertising in Australia.- Advertising in Belgium.- Advertising in Finland.- Advertising in France.- Advertising in Germany.- Advertising in India.- Advertising in Japan.- Advertising in Russia.- Advertising in South Africa.- Advertising in Taiwan.- Advertising in the USA.- The Authors.