Kitchen | Integrated Brand Marketing and Measuring Returns | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 181 Seiten, eBook

Kitchen Integrated Brand Marketing and Measuring Returns


2010
ISBN: 978-0-230-29734-0
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 181 Seiten, eBook

ISBN: 978-0-230-29734-0
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



A successful marketing manager needs to be able to use different media channels to reach specific audiences, and know through campaign research and evaluation, how the component parts of integrated brand marketing are working. This book explores this criteria.

Kitchen Integrated Brand Marketing and Measuring Returns jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Integrated Brand Marketing and Measuring Returns - an Introduction; P.J.Kitchen Brand Valuation and IMC; J.Seddon Marketing Communication Measurement in a Transformational Marketplace; D.E.Schultz Marketing Mix Modelling and Return on Investment; P.Cain The Secret of Successful Integrated Communication: Integrated Teams and ROI; K.Walsh Measuring Media Audiences and Using Media Research; M.Balnaves


PHILIP J. KITCHEN, PhD. Chair of Strategic Marketing at Hull University Business School, UK; Affiliated Professor, School of Business, University of Rennes; Editor of the  Journal of Marketing Communications . He has published 12 books and over 100 papers in leading journals around the world. Listed as one of the 'The Top 50 Gurus who have influenced the Future of Marketing' in, Marketing Business, 2003. Fellow of CIM, RSA, HEA; and Member of the ALCS, Institute of Marketing Science, Institute of Directors (UK).



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.