Buch, Englisch, 201 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 221 mm, Gewicht: 498 g
Buch, Englisch, 201 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 221 mm, Gewicht: 498 g
ISBN: 978-1-56022-044-2
Verlag: CRC Press
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Internationaler Handel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Geschäftswettbewerb
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Lebensmittelindustrie, Nahrungsmittelindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Primärer Sektor Agrarökonomie, Ernährungswirtschaft
Weitere Infos & Material
ContentsPart I. Introduction Beef in Japan--The Market of Opportunity Part II. Factors That Shift Demand Beef and Japanese Tastes The Dynamics of Japanese Population Income and Beef Consumption Government Regulations for Livestock and Meat The Substitutes Part III. Beef Prices in Japan Farm Prices for Beef Animals The Competitors--Exporters of Beef to Japan Cost and Risks of Exporting to Japan Distribution and Marketing Costs in Japan Wholesale and Retail Prices Beef Consumed Away From Home Part IV. Prospects Forecasts of Market Growth Marketing to Evolving Niches Appendix: The Structure of Consumer Demand References Notes Index