Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 371 g
Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 371 g
ISBN: 978-0-7494-6925-2
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaft: Sachbuch, Ratgeber
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Introduction;
- Section - ONE: Brand;
- Chapter - 02: What is a brand?;
- Chapter - 03: Defining your brand;
- Chapter - 04: Brand delivery;
- Chapter - 05: Brand and social media;
- Section - TWO: Talent;
- Chapter - 06: The talent agenda;
- Chapter - 07: Engaging talent;
- Section - THREE: Brand and talent;
- Chapter - 08: A better way;
- Chapter - 09: Purpose;
- Chapter - 10: Ambition;
- Chapter - 11: Strategy;
- Chapter - 12: Proposition;
- Chapter - 13: Putting it all together;
- Chapter - 14: Toolkit;
- Section - FOUR: Insight interviews;
- Chapter - 15: Brand and executive talent – Bob Benson;
- Chapter - 16: Brand and diversity – Beth Brooke;
- Chapter - 17: Brand, talent and the new world of work – Dave Coplin;
- Chapter - 18: Brand, talent and strategy – Mike Cullen;
- Chapter - 19: Brand in a multinational conglomerate – S P Shukla;
- Chapter - 20: Brand and purpose – Michael Sneed;
- Chapter - 21: Brand and talent – Mark Weinberger