Buch, Englisch, 1616 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3088 g
Buch, Englisch, 1616 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3088 g
Reihe: Critical Concepts in Media and Cultural Studies
ISBN: 978-0-415-62354-4
Verlag: Routledge
Edited by Michael Keane and Wanning Sun, leading experts in the field, this new title is a ‘mini library’ of the foundational and the very best cutting-edge scholarship on Chinese media
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Journalismus & Presse
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Presse & Journalismus
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
Weitere Infos & Material
Volume I: Politics and Communication Volume II: Culture, Identity, and Place Volume III: Media institutions and commercial industries Volume IV: Methods and approaches to China’s media and communications