Käck | Who Am I as a Teacher? | Buch | 978-1-009-49447-2 | sack.de

Buch, Englisch, 75 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 286 g

Reihe: Elements in Critical Issues in Teacher Education

Käck

Who Am I as a Teacher?

Buch, Englisch, 75 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 286 g

Reihe: Elements in Critical Issues in Teacher Education

ISBN: 978-1-009-49447-2
Verlag: Cambridge University Press


Redefined transformative learning refers to learning that implies a change in the learner's identity, which includes cognitive, emotional, and social dimensions and is something all teachers, in this case migrant teachers, experience and negotiate when meeting a new educational context. “Who am I as a teacher in a new country?” migrant teachers ask themselves. To understand oneself as a teacher, one must identify and coordinate the past and present with a future direction, which causes migrant teachers to talk about a transformed professional identity with additional skills. This Element concerns migrant teachers' transformation, how they redefine their professional identity, and how to support this in teacher education.
Käck Who Am I as a Teacher? jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Introduction; 2. Migrant teachers and transformative learning; 3. Teacher educators from other countries; 4. Conclusion and future directions; References.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.