Buch, Englisch, 335 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 688 g
Reihe: Progress in IS
The Power of AR and VR for Business
Buch, Englisch, 335 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 688 g
Reihe: Progress in IS
ISBN: 978-3-030-06245-3
Verlag: Springer International Publishing
The volume collects contributions by prominent computer and social sciences experts from around the globe. Addressing the most significant topics in the field of augmented and virtual reality and sharing the latest findings, it will be of interest to academics and practitioners alike.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Virtuelle Realität, Erweiterte Realität
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Computeranwendungen in Geistes- und Sozialwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
Part I: AR & VR and the Retail Experience.- Part II: AR & VR Experience Design.- Part III: AR & VR in Tourism.- Part IV: AR & VR in Education.- Part V: AR & VR Applications and Immersive Designs.- Part VI: AR & VR Medical Applications.- Part VII: VR and Media.