Buch, Englisch, Band 2, 197 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1050 g
Buch, Englisch, Band 2, 197 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1050 g
Reihe: Neuropsychology and Cognition
ISBN: 978-0-7923-0902-4
Verlag: Springer Netherlands
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Differentielle Psychologie, Persönlichkeitspsychologie Psychologische Diagnostik, Testpsychologie
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Klinische und Innere Medizin Neurologie, Klinische Neurowissenschaft
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung Schulevaluation, Schulinspektion
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Allgemeines
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Psycholinguistik, Neurolinguistik, Kognition
Weitere Infos & Material
Developmental reading and spelling disabilities: Are these dissociable?.- Memory for spellings in normal and dysgraphic spellers: Do dysgraphics spell by ear but not eye?.- Morphological knowledge and writing ability.- Modularity: A perspective from the analysis of acquired dyslexia and dysgraphia.- On the interpretation of across-patient variability: The mechanisms underlying nonlexical spelling errors.- Pure alexia.- Writer’s cramp.- Hyperlexia: Definition and criterion.- A psycholingustic model of the bilingual speller.- Index Of Names.