Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 511 g
An Introduction to the New Human Factors
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 511 g
ISBN: 978-0-7484-0844-3
Verlag: CRC Press
Designing Pleasurable Products looks both at and beyond usability, considering how products can appeal to use holistically, leading to products that are a joy to own.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Modellierung & Simulation
- Geisteswissenschaften Design Interface Design, Interaktionsdesign, Application Design
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Mensch-Maschine-Interaktion User Interface Design & Benutzerfreundlichkeit
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Konstruktionslehre und -technik
- Geisteswissenschaften Design Produktdesign, Industriedesign
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Ergonomie, Barrierefreiheit
Weitere Infos & Material
Introduction: From Usability to Pleasure. What is Pleasure?. Physio-P. Socio-P. Psycho-P. Ideo-P. Designing for Pleasure. Evaluating Pleasure.