Johnsen | AI in Digital Marketing | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 570 Seiten

Reihe: MLI Generative AI Series

Johnsen AI in Digital Marketing


1. Auflage 2024
ISBN: 978-1-5015-1912-3
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 570 Seiten

Reihe: MLI Generative AI Series

ISBN: 978-1-5015-1912-3
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This book presents a comprehensive and innovative exploration of the role of Artificial Intelligence (AI) in the digital marketing arena. It begins with historical context and fundamental AI principles, and subsequently, details AI's applications across a spectrum of areas, including data analytics, content creation, customer targeting, Search Engine Optimization (SEO), Pay Per Click (PPC) advertising, Social Media Marketing (SMM), and Email Marketing. A distinctive feature lies in the author's extensive real-world experience, providing many useful business applications of AI. The book is designed for marketing professionals, business executives, educators, and students, and offers numerous examples and case studies.

Johnsen AI in Digital Marketing jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.