Buch, Englisch, 168 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 465 g
Reihe: Research Series on the Chinese Dream and China’s Development Path
Buch, Englisch, 168 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 465 g
Reihe: Research Series on the Chinese Dream and China’s Development Path
ISBN: 978-981-13-3665-2
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Kultur-, Wissenschafts- & Technologiepolitik
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturpolitik, Kulturmanagement
Weitere Infos & Material
Introduction: The energetic new culture industry development in China.- Chapter one: Rising and History of Culture Industry in China.- Chapter Two: The Policies of Culture Industry in China.- Chapter Three: The Models of Culture Industry in China.- Chapter Four: The Achievements of Culture Industry in China.- Chapter Five: The International Place of Culture Industry in China.- Chapter Six: Assessment of Culture Industry Development in China.- Conclusion Prospect for Culture Industry Development in China.