Jham / Puri | Cases on Consumer-Centric Marketing Management | Buch | 978-1-4666-4357-4 | sack.de

Buch, Englisch, 362 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 897 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Jham / Puri

Cases on Consumer-Centric Marketing Management


Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-4666-4357-4
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 362 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 897 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-4666-4357-4
Verlag: Business Science Reference


As marketing strategies remain an essential tool in the success of an organisation or business, the study of consumer-centered behaviour is valuable in the improvement of these strategies.<br><br><em>Cases on Consumer-Centric Marketing Management</em> presents a collection of case studies highlighting the importance of customer loyalty, customer satisfaction, and consumer behaviour for marketing strategies. This comprehensive collection provides fundamental research for professionals and researchers in the fields of customer relations, marketing communication, consumer research, and marketing analytics for insights into practical aspects of marketing in any organisation.

Jham / Puri Cases on Consumer-Centric Marketing Management jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


<strong>Vimi Jham</strong>, Institute of Management Technology, Ghaziabad and Dubai. <br><br><strong>Sandeep Puri</strong>, Institute of Management Technology, Ghaziabad and Dubai.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.