Buch, Englisch, 176 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 363 g
Impact, Enactment and Implications
Buch, Englisch, 176 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 363 g
ISBN: 978-3-030-45558-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Rechtswissenschaften Strafrecht Kriminologie, Strafverfolgung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Soziologie, Bildungssoziologie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Gewalt Terrorismus, Religiöser Fundamentalismus
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Innen-, Bildungs- und Bevölkerungspolitik
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Introduction; Joel Busher and Lee Jerome.- Chapter 2. Britain’s Prevent Strategy: Always changing, always the same?; Paul Thomas.- Chapter 3. The introduction of the Prevent Duty into schools and colleges: Stories of continuity and change; Joel Busher, Tufyal Choudhury and Paul Thomas.- Chapter 4. Student perspectives on teaching and the Prevent policy; Alex Elwick, Lee Jerome and Hans Svennevig.- Chapter 5. Enacting the Prevent Duty in early childhood education settings; Jenny Robson- Chapter 6. Enacting the Prevent Duty in primary schools; Raquel da Silva, Giuditta Fontana and Megan A. Armstrong.- Chapter 7. Enacting the Prevent Duty in secondary schools; James Lewis.- Chapter 8. Enacting the Prevent Duty in further education; Natalie James