IGCSE Business Studies Module 4 | Buch | 978-0-521-78705-5 | sack.de

Buch, Englisch, 64 Seiten, Format (B × H): 211 mm x 298 mm, Gewicht: 222 g

Reihe: Cambridge Open Learning Project in South Africa

IGCSE Business Studies Module 4


2. Revised Auflage 2000
ISBN: 978-0-521-78705-5
Verlag: Cambridge University Press

Buch, Englisch, 64 Seiten, Format (B × H): 211 mm x 298 mm, Gewicht: 222 g

Reihe: Cambridge Open Learning Project in South Africa

ISBN: 978-0-521-78705-5
Verlag: Cambridge University Press


Business Studies is a course of four modules to prepare students for the HIGCSE or similar examinations. The modules have been developed for the Cambridge Open Learning Project (COLP) to provide access to quality education for students in Southern Africa. • The outcomes-based approach encourages students to give their own ideas • Modules are divided into units • Self-mark activities reinforce learning • Exercises help learners measure progress • Summaries reinforce what students have learnt • Answers to questions are provided • Real-life case studies from Southern Africa are included

IGCSE Business Studies Module 4 jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Introduction; Unit 1. The business environment and community interests; Unit 2. Aiding the controlling business activity; Unit 3. Aiding and protecting the consumer; Answers; Index.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.