Buch, Englisch, 292 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 630 g
Turning Analysis Into Success
Buch, Englisch, 292 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 630 g
ISBN: 978-0-471-98407-8
Verlag: Wiley
So erhalten Sie die richtigen Informationen und nutzen sie intelligent und zielsicher, um Ihre Konkurrenten aus dem Feld zu schlagen! Dieses Buch ist anders: Nicht die Theorie steht im Vordergrund, sondern die Praxis. Der pragmatische Ansatz bietet praxisbezogene Erklärungen zu Anwendung der Analysemethoden und Umsetzung der Ergebnisse in Wettbewerbsstrategien. Mit zahlreichen Fallstudien. (11/98)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
Weitere Infos & Material
The Foundations for Competitor Analysis.
Attack, Defend or Collaborate?
Industry Analysis -
Key to Understanding the Competitive Arena.
Industry Analysis in Practice.
Using Critical Success Factors in Planning.
Understanding Competitors: Methods of Analysis.
Sources of Information for Competitor Analysis.
Competitor Analysis in Practice: A Case History.
Assessment of National Competitiveness: A European Example.
Organizing for Competitor Analysis.
The European Wine Industry.
The World Flavour Industry.
The West European Car Rental Industry.
Index.