Buch, Englisch, 464 Seiten, Format (B × H): 211 mm x 281 mm, Gewicht: 826 g
Buch, Englisch, 464 Seiten, Format (B × H): 211 mm x 281 mm, Gewicht: 826 g
ISBN: 978-0-19-599526-8
Verlag: OUP Southern Africa
What is the difference between verbal and non-verbal communication? How do you identify the communication needs of an organization? How do you improve your interpersonal communication skills and recognize cultural barriers to effective multicultural communication?
Business Communication provides a practical framework for students and demonstrates how communication functions in today's business environment. The textbook covers discussions around communication theory, cognitive communication, organizational communication, cultural communication, stakeholder communication, the writing and listening process, and academic literacy.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation