Hult | Boundary-Spanning Marketing Organization | Buch | 978-1-4614-3818-2 | sack.de

Buch, Englisch, Band 20, 78 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 149 g

Reihe: SpringerBriefs in Business

Hult

Boundary-Spanning Marketing Organization

A Theory and Insights from 31 Organization Theories
2011
ISBN: 978-1-4614-3818-2
Verlag: Springer

A Theory and Insights from 31 Organization Theories

Buch, Englisch, Band 20, 78 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 149 g

Reihe: SpringerBriefs in Business

ISBN: 978-1-4614-3818-2
Verlag: Springer


Now more than ever, marketing is assuming a key boundary-spanning role—a role that also redefined the composition of the marketing organization. In this Brief, the marketing organization’s integrative and mutually reinforcing components of marketing activities, customer value-creating processes, networks, and stakeholders are delineated within their boundary-spanning roles. Expanding upon his article published in the Journal of the Academy of Marketing Science in 2011, Tomas Hult draws thematic marketing insights from the integration of thirty-one organization theories to advance knowledge on the boundary-spanning marketing organization within four areas: strategic marketing resources, marketing leadership and decision making, network alliances and collaborations, and the domestic and global marketplace.

Hult Boundary-Spanning Marketing Organization jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.