Buch, Englisch, 186 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 282 g
Buch, Englisch, 186 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 282 g
ISBN: 978-0-367-71390-4
Verlag: Routledge
Renowned teacher educators Etta R. Hollins and Connor K. Warner present a systematic approach for developing a teacher preparation program characterized by coherence, continuity, consistency, integrity, and trustworthiness, as well as one that is firmly grounded in collaboration between faculty, community members, and other school practitioners.
This book offers an evidence-based roadmap relevant for teacher educators, administrators, scholars, agencies at the state and national levels, and any organization that serves teacher educators.
Zielgruppe
Postgraduate and Professional
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungswesen: Organisation und Verwaltung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Sonderpädagogik, Heilpädagogik Lernschwierigkeiten, Legasthenie, ADHS
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
Weitere Infos & Material
1 Academically Based Teacher Preparation; 2 Collaboration Among Teacher Educators and with Stakeholders; 3 Framework for Program Design; 4 Program Explication; 5 Course Alignment; 6 Clinical Experiences in Authentic Contexts; 7 Monitoring and Assessing Progress Towards Competent Teaching; 8 Responding to Needs, Mandates, and Standards; 9 Epilogue