Buch, Englisch, 472 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 678 g
A Guide to Approaches, Tools, and Technologies
Buch, Englisch, 472 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 678 g
Reihe: Routledge Communication Series
ISBN: 978-0-415-80633-6
Verlag: Routledge
The volume will be an important addition to graduate study on group research and will be a valuable reference for established group researchers, consultants and other practitioners. The essays in this volume when considered as a whole will be a contemporary interdisciplinary integration on group research methods.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Wirtschafts-, Arbeits- und Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Sozialpsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
Weitere Infos & Material
Part 1: Planning and Design Part 2: Experiments Part 3: Simulation Part 4: Analysis Part 5: New Challenges