Buch, Englisch, 220 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 326 g
Buch, Englisch, 220 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 326 g
Reihe: Best Practices in Online Teaching and Learning
ISBN: 978-0-367-34974-5
Verlag: Routledge
Best Practices for Administering Online Programs is a practical volume for university teams seeking to manage effective online programs. Defining, designing, implementing, and updating online courses is a highly collaborative effort, particularly with limited resources and expanding student enrollment. This book unites the efforts of program directors, supervisors, department chairs, participating faculty, instructional designers, IT specialists, and support staff toward a common goal: affordable, accessible, and scalable online learning. Readers will find guidelines for fostering quality, faculty skills, academic integrity, learning objectives, course improvement, and more.
Zielgruppe
Academic, Professional, and Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Privatschulen, alternative Schulformen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungswesen: Organisation und Verwaltung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Sonderpädagogik, Heilpädagogik Lernschwierigkeiten, Legasthenie, ADHS
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
Weitere Infos & Material
1 - Getting started online; 2 - Faculty considerations for building an online program; 3 - Issues that online courses must address; 4 - Program definition and development; 5 - Program administration; 6 – Fundamentals of course design and development; 7 – Advanced course design; 8 - When a course is underway; 9 - Addressing unexpected developments; 10 - Administering course revisions