Liebe Besucherinnen und Besucher,

heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien

Hiebert / Ferretti | Teachers, Teaching, and Reform | Buch | 978-1-138-73531-6 | sack.de

Buch, Englisch, 182 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 386 g

Hiebert / Ferretti

Teachers, Teaching, and Reform

Perspectives on Efforts to Improve Educational Outcomes
1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-138-73531-6
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Perspectives on Efforts to Improve Educational Outcomes

Buch, Englisch, 182 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 386 g

ISBN: 978-1-138-73531-6
Verlag: Taylor & Francis Ltd


Comprised of contributions from distinguished education scholars, Teachers, Teaching, and Reform takes a critical look at evidence about systemic efforts to identify excellent teachers and promote excellent teaching practices. Organized to include diverse and often contrasting perspectives on the topic, this book provides insight into some of the most vexing historical issues affecting the policies that shape current reform initiatives focused on teachers, teaching, and educational outcomes. Educational scholars, policy makers, instructors, and graduate students will come away with a keen understanding of different perspectives about the assessment of teachers, teaching, and teacher education programs, as well as strategies for improving educational outcomes for students.

Hiebert / Ferretti Teachers, Teaching, and Reform jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


1 Improving Educational Outcomes: Contrasting Perspectives

Ralph P. Ferretti and James Hiebert

2 Promises and Pitfalls for Teacher Evaluation

Drew H. Gitomer

3 Evaluating Teachers and Teacher Preparation Programs

Robert Floden

4 Does VAM + MET = Improved Teaching?

James W. Stigler, James Hiebert, and Karen B. Givvin

5 Teacher-Student Interactions: Measurement, Impacts, Improvement, and Policy

Robert C. Pianta

6 Using Data to Inform Decisions Regarding Teacher Preparation

George H. Noell and Kristin A. Gansle

7 Designing Systems for Continuously Improving Instruction: The Case of Teacher Preparation Mathematics Courses

James Hiebert, Robert M. Wieman, and Dawn Berk

8 How to Reform Reform

Mary M. Kennedy

Conclusion: Improving Educational Outcomes: Reflections and Prospections

Ralph P. Ferretti and James Hiebert


Ralph P. Ferretti is a Professor of Education and Psychological & Brain Sciences at the University of Delaware, USA. He is the past Director of the School of Education.

James Hiebert is Robert J. Barkley Professor of Education at the University of Delaware, USA, where he teaches in programs of mathematics teacher preparation and graduate studies.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.