Buch, Englisch, 284 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 439 g
Reihe: Routledge Research in the Creative and Cultural Industries
Buch, Englisch, 284 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 439 g
Reihe: Routledge Research in the Creative and Cultural Industries
ISBN: 978-0-367-62391-3
Verlag: Routledge
Reflecting on emerging and contemporary research topics, the book analyses the key literature and scholarly contexts to identify impacts in the region and beyond. The volume provides scholars, students and reflective practitioners with a comprehensive resource on international cultural management that helps to overcome Western-centric methods and theories.
Zielgruppe
Postgraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Studien zu einzelnen Ländern und Gebieten
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensgründung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Öffentliche Finanzwirtschaft, Besteuerung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Non-Profit-Organisationen, Verbände
- Rechtswissenschaften Steuerrecht Unternehmenssteuerrecht, Investitionszulage
Weitere Infos & Material
Part I: Cultural Management and Policy in Latin America 1. Thinking Cultural Management from the South 2. Cultural Management in Latin America and Europe 3. Thinking of the South as if There Were No North 4. Cultural Management: The Central American Perspective 5. Managing culture in South America Part II: Cultural Management in Different Latin American Countries 6. Cultural Management in Argentina 7. Cultural Management in Paraguay 8. Cultural Management in Chile 9. Cultural Management in Ecuador 10. Cultural Management in Brazil 11. Cultural Management in Uruguay 12. Cultural Management in Bolivia 13. Cultural Management in Mexico 14. Cultural Management in Peru