Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 505 g
How to Successfully Integrate Social Media Into Recruitment Strategy
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 505 g
ISBN: 978-0-7494-7921-3
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaft: Sachbuch, Ratgeber
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: The fast-changing recruitment landscape;
- Chapter - 02: Recruitment using social media;
- Chapter - 03: Selecting your social networks;
- Chapter - 04: Social media tools;
- Chapter - 05: Social media recruitment strategy;
- Chapter - 06: Candidate sourcing with social media;
- Chapter - 07: Building your employer brand;
- Chapter - 08: Social media big data;
- Chapter - 09: Establishing ROI;
- Chapter - 10: Social media guidelines;
- Chapter - 11: Building a business case for social media recruitment;
- Chapter - 12: Future recruitment