Buch, Englisch, 308 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 546 g
Social Media and Social Change in Contemporary China
Buch, Englisch, 308 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 546 g
ISBN: 978-3-662-56902-3
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikation & Medien in der Politik
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Medien & Gesellschaft, Medienwirkungsforschung
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Massenmedien & Massenkommunikation
Weitere Infos & Material
Introduction: the emergence of networked public communication.- Context of Networked Public Communication.- Networked users: the subject of networked public communication.- Social media: tools and space for networked public communication.- The flow of information: features and models of networked public communication.- Resistance to Regulation: Group behavior and culture in networked public communication.- Power Game: Networked public communication and social transition.