Havens / Lotz | Understanding Media Industries | Buch | 978-0-19-021532-3 | sack.de

Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 165 mm x 235 mm, Gewicht: 466 g

Havens / Lotz

Understanding Media Industries


2. Auflage 2016
ISBN: 978-0-19-021532-3
Verlag: OUP USA

Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 165 mm x 235 mm, Gewicht: 466 g

ISBN: 978-0-19-021532-3
Verlag: OUP USA


Understanding Media Industries is the only book that examines the interaction between commercial industry realities and media using a critical media studies approach in a concise, topic driven format that is accessible and engaging for undergraduate students. Designed for Media Industry, Media & Society, and Introduction to Media Studies courses, Understanding Media Industries also works well for courses on media criticism, media literacy, or
introductory mass communication.

Havens / Lotz Understanding Media Industries jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Timothy Havens is a professor in the Department of Communication Studies and in the Program in African American Studies at the University of Iowa.

Amanda D. Lotz is an associate professor of Communication Studies at the University of Michigan.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.