Haslam / Nielson / Lecocq | Business Models | Buch | 978-0-415-74722-6 | sack.de

Buch, Englisch, 1733 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3226 g

Reihe: Critical Perspectives on Business and Management

Haslam / Nielson / Lecocq

Business Models


1. Auflage 2014
ISBN: 978-0-415-74722-6
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 1733 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 3226 g

Reihe: Critical Perspectives on Business and Management

ISBN: 978-0-415-74722-6
Verlag: Routledge


The last few decades have seen a growing body of literature and research on business models which draws upon a multitude of subject areas including entrepreneurship, strategy, organization, finance, sales and marketing, and operations management. This new four-volume collection from Routledge brings together the area's major works to address the nature, development, and evolution of business models.

Haslam / Nielson / Lecocq Business Models jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Volume I: Concept and Framework

Volume II: Technology, Innovation, and Entrepreneurship

Volume III: Strategy, Management, and Organizations

Volume IV: Reflections, Critique, and Future


Edited by Colin Haslam, Christian Nielson and Xavier Lecocq



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.