Harris | Creative Problem Solving | Buch | 978-1-884585-43-2 | sack.de

Buch, Englisch, 112 Seiten, Format (B × H): 218 mm x 279 mm, Gewicht: 295 g

Harris

Creative Problem Solving

A Step-by-Step Approach
1. Auflage 2002
ISBN: 978-1-884585-43-2
Verlag: Pyrczak Publishing

A Step-by-Step Approach

Buch, Englisch, 112 Seiten, Format (B × H): 218 mm x 279 mm, Gewicht: 295 g

ISBN: 978-1-884585-43-2
Verlag: Pyrczak Publishing


Provides step-by-step guidance on evaluating and implementing creative problem solving solutions. Ideal for all students who are pursuing careers as decision makers. Defines creative thinking and dispels misconceptions and negative attitudes that prevent students from taking creative approaches to their work.

Harris Creative Problem Solving jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Introduction, Chapter 1: Creative Thinking as a Problem-Solving Tool, Chapter 2: The Creative-Thinking Outlook, Chapter 3: Identifying Problems, Chapter 4: The Problem-Solving Cycle 1: Exploring the Problem, Chapter 5: The Problem-Solving Cycle 2: Establishing Goals, Chapter 6: Problem-Solving Cycle 3: Generating Ideas, Chapter 7: Problem-Solving Cycle 4: Choosing the Solution, Chapter 8: Problem-Solving Cycle 5: Implementing the Solution, Chapter 6: Evaluating the Solution, Appendices, References, Index


Robert Harris



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.