Hara / Karagiannis | Serviceology for Services | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, Band 10371, 237 Seiten, eBook

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

Hara / Karagiannis Serviceology for Services

5th International Conference, ICServ 2017, Vienna, Austria, July 12-14, 2017, Proceedings
1. Auflage 2017
ISBN: 978-3-319-61240-9
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

5th International Conference, ICServ 2017, Vienna, Austria, July 12-14, 2017, Proceedings

E-Book, Englisch, Band 10371, 237 Seiten, eBook

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

ISBN: 978-3-319-61240-9
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This book constitutes the refereed proceedings of the 5th International Conference on Serviceology for Services, held in Vienna, Austria, in July 2017. The 21 full papers and one tutorial paper presented in this volume were carefully reviewed and selected from 75 submissions. The papers are organized around the following topics: human-centered service; customer satisfaction; service innovation and marketing; service design.
Hara / Karagiannis Serviceology for Services jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Human-centered service.- Customer satisfaction.- Service innovation and marketing.- Service design.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.