Hanchett Hanson | Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity | E-Book | www2.sack.de
E-Book

Hanchett Hanson Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity


1. Auflage 2015
ISBN: 978-1-137-40805-1
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 266 Seiten

Reihe: Palgrave Studies in the Theory and History of Psychology

ISBN: 978-1-137-40805-1
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



Michael Hanchett Hanson weaves together the history of the development of the psychological concepts of creativity with social constructivist views of power dynamics and pragmatic insights. He provides an engaging, thought-provoking analysis to interest anyone involved with creativity, from psychologists and educators to artists and philosophers.

Hanchett Hanson Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.