Crime, Convenience and Control
Buch, Englisch, 378 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 618 g
ISBN: 978-3-031-16122-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Geisteswissenschaften Philosophie Angewandte Ethik & Soziale Verantwortung Wirtschaftsethik, Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Risikomanagement
- Rechtswissenschaften Strafrecht Kriminologie, Strafverfolgung
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Corporation Conformity and Compliance.- Chapter 2: The Theory of Convenience and Compliance.- Chapter 3: Lack of Compliance from Convenience.- Chapter 4: Barriers to Corporate Compliance.- Chapter 5: Roles of Compliance Officers.- Chapter 6: Restoration of Compliance and Control.- Chapter 7: Crime Signal Detection Perspectives.- Chapter 8: Change Management for Corporate Recovery.- Chapter 9: Change Measures for Corporate Control.- Chapter 10: Strategies for Wrongdoing Investigation.- Chapter 11: Profiling of Potential Offenders.