Halloun | Modeling Theory in Science Education | Buch | 978-1-4020-2139-8 | www2.sack.de

Buch, Englisch, Band 24, 252 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1220 g

Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education

Halloun

Modeling Theory in Science Education


2004
ISBN: 978-1-4020-2139-8
Verlag: Springer Netherlands

Buch, Englisch, Band 24, 252 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1220 g

Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education

ISBN: 978-1-4020-2139-8
Verlag: Springer Netherlands


This book is the culmination of over twenty years of work toward a pedagogical theory that promotes experiential learning of model-laden theory and inquiry in science. The book focuses as much on course content as on instruction and learning methodology, presenting practical aspects that have repeatedly demonstrated their value in fostering meaningful and equitable learning of physics and other science courses at the secondary school and college levels.

Halloun Modeling Theory in Science Education jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Fundamental Tenets of Modeling Theory.- Modeling Schemata.- Paradigmatic Evolution.- Modeling Program.- Learning Cycles.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.