Hall / Cremin / Comber | International Handbook of Research on Children's Literacy, Learning and Culture | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 584 Seiten, E-Book

Hall / Cremin / Comber International Handbook of Research on Children's Literacy, Learning and Culture


1. Auflage 2013
ISBN: 978-1-118-32338-0
Verlag: John Wiley & Sons
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 584 Seiten, E-Book

ISBN: 978-1-118-32338-0
Verlag: John Wiley & Sons
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



The International Handbook of Research in Children's Literacy, Learning and Culture presents an authoritative distillation of current global knowledge related to the field of primary years literacy studies.
* Features chapters that conceptualize, interpret, and synthesize relevant research
* Critically reviews past and current research in order to influence future directions in the field of literacy
* Offers literacy scholars an international perspective that recognizes and anticipates increasing diversity in literacy practices and cultures

Hall / Cremin / Comber International Handbook of Research on Children's Literacy, Learning and Culture jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Kathy Hall is Professor of Education at UniversityCollege Cork. She is co-editor of Learning and Practice: Cultureand Identities (2008) and Interdisciplinary Perspectives onLearning to Read: Culture, Cognition and Pedagogy (2010), andco-author of Loris Malaguzzi and the Reggio EmiliaExperience (2010).
Teresa Cremin is a Professor of Education (Literacy) inthe Faculty of Education and Language Studies at the OpenUniversity. She is co-author of Writing Voices: CreatingCommunities of Writers (2012) and co-editor of CreativeLearning 3-11 (2008).
Barbara Comber is a Research Professor in the Faculty ofEducation at Queensland University of Technology. She is co-editorof The Hawke Legacy: Towards a Sustainable Society (2009)and Literacies in Place: Teaching EnvironmentalCommunication (2007).
Luis C. Moll is Professor in the Language, Reading andCulture Program of the College of Education, University of Arizona.He is co-editor of Funds of Knowledge: Theorizing Practices inHouseholds, Communities, and Classrooms (2005), which receivedthe 2006 Critics' Choice Award of the American EducationalStudies Association.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.