Buch, Englisch, 132 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 236 g
Eighth International Conference, 2021
Buch, Englisch, 132 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 236 g
Reihe: Springer Proceedings in Business and Economics
ISBN: 978-3-030-76937-6
Verlag: Springer International Publishing
This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, marketing of premium store brands, using national brands to exclude (delist) and include, optimal assortment size, consumer store patronage, etc. Several contributions also focus on private label pricing and promotion, especially on the relative pricing of standard and premium private labels, and with regard to the national brands in the assortment.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege