Gupta | Case Studies in Marketing Management | Buch | 978-81-8274-290-1 | sack.de

Buch, Englisch, 398 Seiten, Hardback, Format (B × H): 160 mm x 240 mm

Gupta

Case Studies in Marketing Management


Erscheinungsjahr 2007
ISBN: 978-81-8274-290-1
Verlag: Pentagon Press LLP

Buch, Englisch, 398 Seiten, Hardback, Format (B × H): 160 mm x 240 mm

ISBN: 978-81-8274-290-1
Verlag: Pentagon Press LLP


Marketing is a dynamic field and marketing profession has to be innovator to understand the pulse of consumers and develop the strategies to serve them better and provide delight to them. For retaining the consumer. The marketing fundamental needs to be sharpened on continuous basis using case studies, role plays, simulation, and projects. Effective managers know that firm success comes from identifying required tasks. Assigning tasks according to achieve shared purposes. The present book has been conceptualized and designed with an objective to provide meaningful insight in to the case studies in Marketing Management.

Gupta Case Studies in Marketing Management jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.