The Application of Service Theory
Buch, Englisch, 176 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
ISBN: 978-3-031-17664-7
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein Empirische Sozialforschung, Statistik
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen
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- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
Weitere Infos & Material
Introduction.- Balanced centricity in the higher education service ecosystem.- Students are not customers: Reframing student’s role in higher education through value co-creation and service-dominant logic.- Understanding the contribution of the A4A approach to higher education.- Case research and theory in service research.- Lights and shadows on students’ evaluation surveys: Insights from service dominant logic.- Learning and teaching in higher education: Developing different approaches for teaching based on a constructivist methodology.- (Co-)learning and (co-)evaluation in scholarly ecosystem: Challenges and opportunities in the Covid-19 Era.- Deep learning in higher education: A service-dominant logic perspective.- Evaluation and quality metrics for distance and blended teaching.- Metrics and processes for evaluating scholarship in higher education: Experts’ critical reflections on key questions.