Voices from Colombia
Buch, Englisch, 237 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 448 g
ISBN: 978-3-031-45050-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Mehrsprachigkeit
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Angewandte Sprachwissenschaft
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Sprachpolitik
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Disobedient ELT research: breaking the rules, finding alternatives, invoking other ontologies.- Chapter 2: Colombian Language Teachers’ Storied Agency: Can It Actually Challenge the Neoliberal Inset of Education Policies?- Chapter 3: Breaking the silence and Empowering Pre-Service English Language Teachers through Critical Collaborative Autoethnography.- Chapter 4: Teaching Spanish and cultural identity: a decolonial perspective.- Chapter 5: Towards a Paradigm Shift in ELT in Colombia.- Chapter 6: Deskilling of English teachers: Neoliberalism, internal colonialism, and the reification of English.- Chapter 7: An Approach to The Discourse of Standard English: Unveiling A Disciplinary Power Exercise in the English Language Curriculum.- Chapter 8: Educational policies in language teaching learning process in Colombia: subjectivities, resistance and struggles.- Chapter 9: English and socioeconomic development: The need to reorient pedagogy in L2 education.- Chapter 10:Examining racialised practices in ELT: enhancing critical new horizons.