Greener | The Secrets of Successful Public Relations and Image-Making | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 208 Seiten, Web PDF

Greener The Secrets of Successful Public Relations and Image-Making

E-Book, Englisch, 208 Seiten, Web PDF

ISBN: 978-1-4831-0373-0
Verlag: Elsevier Science & Techn.
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



The Secrets of Successful Public Relations and Image-Making discusses several methods for effective public promotion. The book is comprised of 10 chapters that deal with the various aspects of image-making. The text first discusses what public relations is; who needs it; and what its applications are in different industries. The succeeding chapters cover the methods, technology, and concerns in an image promotion campaign, which include persuasion techniques, media promotions and events, and sponsorship. The book also tackles the importance of internal relation to public relations. The last chapter provides a guide in starting up a promotion campaign. The book will be of use to public relations practitioners and business owners who need an overview of the elements involved in public relations.
Greener The Secrets of Successful Public Relations and Image-Making jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.