Gordon | The Study of Education | Buch | 978-1-138-86644-7 | sack.de

Buch, Englisch, 338 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 446 g

Gordon

The Study of Education

Inaugural Lectures : Volume Three : The Changing Scene

Buch, Englisch, 338 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 446 g

ISBN: 978-1-138-86644-7
Verlag: Taylor & Francis Ltd


The inaugural lectures published in this volume reflect the many changes which have taken place in the study of education between the late 1970s and the mid 1980s. Changes in society are reflected in the lectures on special needs education and multicultural education and the contributions of educational administration and comparative educations as a field of study.
Gordon The Study of Education jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


INTRODUCTION, TO EACH ACCORDING TO HIS NEEDS (Birmingham, 1977) SCIENCE, LIFE AND EDUCATION (Chelsea, London, 1977) THE LIBERAL EDUCATION OF ENGLAND’S YOUTH: IDEA AND REALITY {Hull, 1978) EDUCATIONAL ADMINISTRATION: PURE OR APPLIED? (Birmingham, 1978) FIGURES AND CHIPS {Chelsea, London, 1979) RESEARCH AS A BASIS FOR TEACHING {East Anglia, 1979) IVORY TOWERS, THE GLASS BEAD GAME AND OPEN SOCIETIES The Social Functions of Comparative Education {Institute of Education, London, 1979), TEACHING TEACHING {Exeter, 1979), SCHOOLING, LIBERATION ANDREPRESSION, {Newcastle, 1980), TIME TO TEACH: TEACHING LEARNING PROCESS



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.