Goodwin | Business Advantage Personal Study Book | Buch | 978-0-521-28130-0 | sack.de

Buch, Englisch, 96 Seiten, Format (B × H): 220 mm x 274 mm, Gewicht: 303 g

Reihe: Business Advantage

Goodwin

Business Advantage Personal Study Book

Upper-Intermediate
Erscheinungsjahr 2011
ISBN: 978-0-521-28130-0
Verlag: Cambridge University Press

Upper-Intermediate

Buch, Englisch, 96 Seiten, Format (B × H): 220 mm x 274 mm, Gewicht: 303 g

Reihe: Business Advantage

ISBN: 978-0-521-28130-0
Verlag: Cambridge University Press


An innovative, new multi-level course for the university and in-company sector. Business Advantage is the course for tomorrow's business leaders. Based on a unique syllabus that combines current business theory, business in practice and business skills - all presented using authentic, expert input - the course contains specific business-related outcomes that make the material highly relevant and engaging. The Business Advantage Upper-intermediate level books include input from the following leading institutions and organisations: the Cambridge Judge Business School, the Boston Consulting Group, Nokia, Dell, and Havaianas. The Personal Study Book with Audio CD provides a wealth of further practice and lesson consolidation.

Goodwin Business Advantage Personal Study Book jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.