Gitlin | Inside Prime Time | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 384 Seiten

Reihe: Communication and Society

Gitlin Inside Prime Time


2. Auflage 2005
ISBN: 978-1-134-88658-6
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 384 Seiten

Reihe: Communication and Society

ISBN: 978-1-134-88658-6
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Prime time: those precious few hours every night when the three major television networks garner millions of dollars while tens of millions of Americans tune in. Inside Prime Time is a classic study of the workings of the Hollywood television industry, newly available with an updated introduction. Inside Prime Time takes us behind the scenes to reveal how prime-time shows get on the air, stay on the air, and are shaped by the political and cultural climate of their times. It provides an ethnography of the world of American commercial television, an analysis of that world's unwritten rules, and the most extensive study of the industry ever made.

Gitlin Inside Prime Time jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.