Ginsburg / Gorostiaga | Limitations and Possibilities of Dialogue among Researchers, Policymakers, and Practitioners | Buch | 978-0-415-86108-3 | sack.de

Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 385 g

Reihe: Studies in Education/Politics

Ginsburg / Gorostiaga

Limitations and Possibilities of Dialogue among Researchers, Policymakers, and Practitioners

International Perspectives on the Field of Education
1. Auflage 2013
ISBN: 978-0-415-86108-3
Verlag: Routledge

International Perspectives on the Field of Education

Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 385 g

Reihe: Studies in Education/Politics

ISBN: 978-0-415-86108-3
Verlag: Routledge


The chapters in this edited volume raise important issues of the relation between research and its various external "publics".

Ginsburg / Gorostiaga Limitations and Possibilities of Dialogue among Researchers, Policymakers, and Practitioners jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Chapter 1 Dialogue about Educational Research, Policy, and Practice, Mark B. Ginsburg, Jorge M. Gorostiaga; Chapter 2 Dancing in the Dark, Anne Klemperer, Henno Theisens, Frans Kaiser; Chapter 3 Linking Research, Policy, and Strategic Planning to Education Development in the Lao People’s Democratic Republic, Don Adams, Geok Hwa Kee, Lin Lin; Chapter 4 Teacher Peripheralization in Comparative Education, Paul R. Fossum, Patricia K. Kubow; Chapter 5 Researching Women’s Literacy in Mali, Laurel Puchner; Chapter 6 “Other” Perceptions, Sandra L. Stacki; Chapter 7 Reinventing Research for Educational Reform, Craig G. Wishart, DeStefano Joseph; Chapter 8 Ideology in Educational Research and Policy Making in the United States, Michele S. Moses, Gair Marina; Chapter 9 Dialogue between “Academic” and “Community” Researchers, Kevin J. Gormley; Chapter 10 Enhancing Dialogue Among Researchers, Policy Makers, and Community Members in Uganda, Joseph Carasco, Nancy Clair, Lawrence Kanyike; Chapter 11 Policy Making, Critical Analysis, or Both—What Role for Educational Research?, Holger Daun; Chapter 12 “Designed” Dialogues, Susan L. Robertson, Roger Dale;


Mark B. Ginsburg, Jorge M. Gorostiaga



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.