Processes and Products Innovation as a Means of Growth
Buch, Englisch, 195 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3648 g
ISBN: 978-1-137-49864-9
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
Weitere Infos & Material
Introduction Part I The Family Businesses Phenomenon in the Luxury Fashion Context Chapter 1 The Family Business Model in the Luxury Fashion Context Part II The Innovativeness of Luxury Fashion Family Businesses Chapter 2 The Tendency to Innovate of Family Firms in the Luxury Fashion Business Chapter 3 Factors of influence on Luxury Fashion Family Businesses Innovativeness Chapter 4 The focus of the Innovation of Family Firms in the Luxury Fashion Business Conclusions