George | Marketing Tourism in South Africa | Buch | 978-0-19-074043-6 | sack.de

Buch, Englisch, 704 Seiten, Format (B × H): 173 mm x 241 mm, Gewicht: 1034 g

George

Marketing Tourism in South Africa


6th Auflage
ISBN: 978-0-19-074043-6
Verlag: Oxford University Press, USA

Buch, Englisch, 704 Seiten, Format (B × H): 173 mm x 241 mm, Gewicht: 1034 g

ISBN: 978-0-19-074043-6
Verlag: Oxford University Press, USA


Marketing Tourism in South Africa 6e offers a solid foundation in marketing theory applied to the unique context of the tourism industry in South Africa. This updated edition is a definitive source for universities, universities of technology and colleges where courses in Tourism Marketing and Event Marketing are offered.

Marketing Tourism in South Africa 6e is written in a simple and concise style to appeal to both tourism students and practitioners. The text familiarises the reader with the tourism industry in South Africa its statistics, trends, main organisations and role-players.

George Marketing Tourism in South Africa jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.